آیا قارچ خوب برای کلیه بیماران بیماری خوردن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا قارچ خوب برای کلیه بیماران بیماری خوردنآیا قارچ درست به خوردن بیمار بیماری کلیوی؟ قارچ است شناخته شده برای طعم خوب آن و تغذیه غنی، تحقیقات نشان داده است که ارزش غذایی قارچ تنها در کنار شیر. بنابراین پزشکان مردم را به آن اضافه کنید به رژیم غذایی روزانه خود توصیه، اما همانطور که همه ما می دانیم بیمار بیماری کلیوی باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی خود را پرداخت، پس از آن می تواند آنها قارچ خورد؟

قارچ حاوی پروتئین بالا، کم چربی، غنی ضروری آمینو اسید، مواد معدنی، ویتامین ها و غیره. قارچ شامل هجده نوع اسید آمینه. اما بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه به محدود کردن مصرف آن، این است که به دلیل کلیه های آسیب دیده موفق به حذف محصول متابولیک پروتئین از بدن است. مصرف عمده ای از پروتئین می تواند بار کلیه ها را افزایش، بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد به رژیم غذایی کم پروتئین. قارچ در حالی که حاوی سطح بالایی از پروتئین. یکی دیگر از دلایل این است که قارچ همچنین حاوی سطح بالایی از پتاسیم هستند.پتاسیم می تواند توسط کلیه های آسیب دیده نمی شود مرخص، در آن صورت، هیپرکالمی ممکن است رخ دهد، پس از آن یک سری از علائم ممکن است رخ دهد، مانند درد قفسه سینه، زبان سفت، بی حسی انگشتان دست، خستگی، بی حسی، حتی آریتمی و دستگیری قلب ناگهانی و به همین ترتیب.

علاوه بر این، آن ثابت شده است که برخی از مواد در قارچ می تواند القاء نفریت لوپوس، بنابراین کارشناسان به بیماران توصیه با نفریت لوپوس به خوردن قارچ نیست. همچنین کارشناسان هشدار می دهند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است که زمانی که آنها مواد غذایی یا سبزیجات حاوی پتاسیم، مواد غذایی خوردن و سبزیجات را می توان در مرحله اول مقایسه و سپس خرد شده به تکه های کوچک، و آب پز برای 3-5minutes

از بالا ما می دانیم که بیمار بیماری کلیوی باید بیش از حد از قارچ بخورند. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/689.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری کلیه، آیا قارچ خوب برای کلیه بیماران بیماری خوردن ,
:: بازدید از این مطلب : 8331
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: